HUMOR !

hejsan alla goa, :)
jag har inte bloggat på typ fem år, inte orkat och varit med massa vänner och gjort massa kul under lovet, dock är det snart slut och har matte prov på tisdag och onsag, så måste börja plugga snart !
vaknade hos evelina med emelie efter en natt där jag fick liite aggritioner på en viss kille, :)
fasta på ica med emelie när vi sjulle köpa en sak och massa.
är hemma nu, ätit och har inte planerat något ikväll.

ni kommer tyvärr inte på några bilder från mina tre julaftonar och nyår, för min kamera är helt slut på batteri och min sladd är borta, lyckat !

Denna är så jävla braa, en diss t kissie (a)

go humor på hög nivå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0