orkar verkligen inte meeeeeeer.

har precis pluggat engelska, har glosor tills imorgon.
jag hatar att gå till skolan, inte för att det är tråkigt, jag älskar personerna oså men så pajjas allting.
blir typ lack på allt !

lyssnar på massa sommarlåtar nu, alla dagar vi grillade, alla grymma utekvällar, utby, fotboll, gothia, tunisien, london ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.
längtar t sommaren så sjukt mkt !

nästa vecka har vi inga prov men inläning på bildanalys och novell !
sen veckan efter det börjar typ alla prov -.-
HANDBOLL NÄSTA VECKA PÅ GYMPAN :d
längtar, ingetatt veta, skulle hem t ebba imorgon, men blir nästa vecka hennes mamma och bror är sjuka :(


nu ska jag gå och skaffa mig ett liv.
plus att min statestik fortfarande är uppe, även om jag aldriig bloggar typ :D



two old pics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0