The truth hurts and a lie's worse.

är så sur !
går inte att vara surare, sommaren är förstörd cuperna är förstörda.
det kommer gå skit i cuperna. ingen lyssnar på oss som vet vad som är bäst, vi vet vilket motstånd vi kommer få.
nu är det mer än 50 procent säkert.
jag ska byta lag eller sluta i fotboll totalt orkar fan inte mer. tränarna sätter sån press..

Therese det är viktigt.
Therese du måste göra ditt bästa nu, på allvar.
Therese det är nu det gäller.
om ni vill att det ska gå bra, sätt fan inte så mycket press på mig.

jajaaaaa, måste göra min bildanalys och novell, båda ska vara inne nästa vecka.
tror jag har skrivit minst fyra noveller, men ingen blir bra.
på fredag, längtar sönder mig !

ville bara typ ta ut min ilska på något, så jag inte tar ut den i novellen och får ig ;)


life's a bitch !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0