ingen blogg men fortfarande statistik haha?

har inget att göraaa.
Träning idag, ÄNTLIGEN.
dessa tre veckor blir underbara.
nästa vecka- PARTILLE CUP (L)
om två veckor - DANA CUP, DANMARK (L)
om tre veckor - GOTHIA CUP (L)



såhäääär roligt har jag:

Du heter: Anna Therese Jönsson

Smeknamn: therese, tessan, tess, terreboii, terre.

Låt som när du är ledsen sörjer till? haha, njaa vet inte.
beroende av: mobil, vänner, kläder, kärlek, pengar, nätshopping!
Vad tror folk om dig? första intryck ? vilken idiot haha!
Stämmer det? för det mesta, ja.

Vad får du oftast komplimanger för?
min humor, personlighet osv..
Hur imponerar man på dig? vara sig själv, inte vara blyg, kunna föra samtal, överraska ;)
Brukar du skratta för dig själv? haha, ja xd

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? okii:)
Hur svarar du i mobilen: beror på vem det är, men oftast hallå ? :)

Vem ringde dig senast?: Bilel

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: svarade inte haha xd
Antal timmar sömn inatt: 10 :D

Vad saknar du: kärleeek, pengaaaar!
Hade du en bra kväll igår: ja det hade jag!
När brukar du oftast gå och lägga dig: beror på, vardag 22-23, helg och lov vääldigt olika!
Sysslar du med någon idrott: fotboll & simning

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: vet faktiskt inte...

Är du nöjd med ditt liv: njaaaa, kan ju bli bättre ;)
Är du bortskämd: haha absolut inte!

Vad gör du i morgon: imorgon inget planerat, kanske drar in till heden :)
Har du bra vänner och äkta vänskap? i de flesta fallen, ja.

Du samlar på: pengar :D
Vem ringer du när du är arg/ledsen: arg - ingen, ledsen - jag brukar inte direkt typ ringa någon, men om jag gör det är det nog evelina.
När grät du senast: några veckor sedan tror jag :)
Har du någon gång gråtit dej till sömns:  ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0