hemma.

Down - Jason Walker

oj va dålig jag är på att blogga, stannade hemma från skolan idag. mådde illa imorse...
men bara för att man är hemma slipper man inte skolan, utan jag måste plugga tre ämnen idag
*SUCK*

imorgon har jag två prov, träning och slutar halv fyra. kul !
ska även använda mina nya fotbollsskor som mamma kom hem med t mig i måndags.
copa mundial !
älska !

har chillat och kollat lite one tree hill, men nu måste jag plugga so, naturkatastrofer.
alla sa att det va jätte enkelt, får la hoppas det då !shit måste göra min bildanalys ocksååå, fan, hon kunde inte ge mig vg på den, jag va tvungen att skriva två ''värdefulla meningar'' elr nått -.-
aja ha det bra iaf.

TTYL


i Jonsered och spelar fotboll -10

mot liseberg i deg kläder haha -10

sleepover med ebba och emelie -10

sleep over med camilla och julia santana -09

partille cup -10




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0