nu ska jag mååla !

nu är jag dålig igen...

Har fixat lite skolarbete nu, skickat iväg svenska till pascal och bildanalys t eva, nu ska jag ner och fortsätta måla på mitt collage. om jag får vg på den får jag vg i slutbetyg i nian !
hade lite snack med henne ;)

så gissa om jag kämpar med den, men är riktigt nöjd, den ska bara få lite mer färg på sig, ni kanske får en bild på den innan jag lämnar in den :D

idag va jag hos kuratorn, råååkade säga förmycket ÅÅÅÅH.
skitsamma, haha inget nytt xd

Lägret i helgen va underbaaart, så sjukt skojj hade vi.
lägger in bilder senare som jag snor av evelina, tog typ inga själv.
Började även skolveckan med hes röst. ALLLAA mobbar mig.
känner mig trygg i skolan... :D

Grattis t neas silver i DM, malmö nästa och SM !
checka henner blogg, på mina länkar vid sidan :)

nu måste jag draaa, det är snart sommar !
Johanna räknade ihop att vi slutar om ungefär 53 dagar !
och hon räknade inte med typ studiedag och sånt bara lov, älskaaaaaaa !



två haha, resten ngn annan dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0