tjenare !

sitter och kollar på massa avsnitt av one tree hill. dör så bra !
snackar även med victoria i telefon, haha hon e typ stress ;o

depp av vädret, min dag igår va helt underbar, vaknade upp hos daniella med nor linnea a och linnea h.
somnade typ runt 5-6 tiden, vi va helt döda sen haha !
mötte upp sanna och ebba och danni och nor stack t stan, så gick vi upp på berget i det härliga soliga värdet, och bara asatt där uppe och njöt av värme och sol, sen va vi med filip stack lite överallt.
ebba körde mig på hans moppe, trodde seriöst jag skulle dö ;o

sen stack han t ngn fest och vi åkte senare t allum mötte upp melina och hanna, stack t utby och busade lite med alla + gurra, kevin & robin :)
kom hem runt tolv. go dag med bästa !
hade tyvärr inte min kamera för min kära bror har lagt händerna på den och tappat bort den(suck*)

ha en trevlig söndagskväll !
xoxo

Bilder från en kväll för ett halvår sen typ, haha !

sommaren närmar sig och solen är här, vill kunna gå i shorts !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0